Már létezni sem tudnánk okostelefon és számítógép nélkül

Még 15 éve sem gondolták volna sokan, de eljött ez az idő is: a banki és biztosítási ügyek legalább 50%-át már ma is digitálisan, leginkább okostelefonos alkalmazással vagy számítógéppel intézik az ügyfelek.

Okostelefonos ügyintézés

A Comnica által végzett reprezentatív felmérés szerint a felhasználók 30%-a az online szolgáltatások megszűnése esetén másik szolgáltatóra váltana.

A nyilatkozók 40%-a pedig sosem jelenne meg személyesen a bankfiókban, ha lenne rá lehetősége, azaz minden biztosítási és banki ügyet el lehetne intézni online.

Mi alapján választunk bankot és biztosítót?

Természetesen a fő szempont továbbra is a pénzintézet stabilitása - hiszen ki szeretné elveszteni a pénzét?

Meglepő módon a második leghangsúlyosabb szempont továbbra is az, hogy van-e az ügyfél közelében a szolgáltatónak irodája - és ez nem kizárólag az idősebbek igénye.

További fontos választási preferenciák még:

  • árak
  • könnyű elérhetőség
  • mások véleménye
  • ismertség
  • hozzátartozók és közeli ismerősök véleménye

A Comnica elemzői arra a következtetésre jutottak, hogy a jövőben valószínűleg a videóhívásos ügyintézés lesz az elterjedt, hogy megmaradjon a személyes érintkezés és a rugalmasság is.

Használja ki az internet adta rugalmasságot Ön is a Biztositok.hu segítségével!

Frissítés dátuma: 2021.11.12.